Fiziko Theme

GRAFIK

 PONWTŚRCZWPTSOB
10:30FUNCTIONAL FAT BURNER
Michał
18:00BRZUCH UDA POŚLADKI
Kuba
ZUMBA
Ola
SMUKŁA SYLWETKA
Ewa
IRON KIDS
Magda
19:00CROSS TRAINING
Magda
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE
Rafał
CROSS TRAINING
Magda
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE
Rafał
CROSS TRAINING
Magda
20:00BOKS
Rafał
REZERWACJA
Rugby
BOKS
Rafał

PROFIT  SHAPE Połączenie treningu wzmacniającego z FatBurner’em. Pierwszy blok zajęć składa się z ćwiczeń wzmacniających całe ciało z akcentem na pośladki, uda i brzuch. Drugi blok to część wytrzymałościowa w postaci interwałów w systemie HIT. Każdy trening składa się  z innych zestawów ćwiczeń w celu pobudzenia mięśni różnymi bodźcami. Zajęcia dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych chcących kształtować sylwetkę oraz kondycję.

FULL BODY WORKOUT Ogólnorozwojowy trening całego ciała, budowany w oparciu o podstawowe wzorce ruchu. Zajęcia o charakterze siłowo-wytrzymałościowym,  przy użyciu ciężaru własnego ciała, odważników kettlebell , sztang oraz innych akcesoriów . Buduje sprawność, siłę i wytrzymałość. Dzięki funkcjonalnemu charakterowi ćwiczeń doskonale przekłada się na wyniki sportowe oraz ułatwia codzienne czynności.

CROSS TRAINING To trening funkcjonalny najbardziej przydatny człowiekowi w życiu codziennym. Podnosi ogólną sprawność człowieka. Kształtuje cechy motoryczne takie jak siła, wytrzymałość, szybkość, koordynację ruchową, zwinność, zręczność, moc (skoczność), gibkość i wiele więcej!

STRETCHING Spokojna forma zajęć polegająca na rozciąganiu mięśni całego ciała. Właściwe i systematyczne wykonywanie ćwiczeń rozciągających pomaga poprawić elastyczność mięśni i zwiększyć zakres ruchomości w stawach. Stretching pomaga niwelować przykurcze mięśniowe spowodowane dłuższą, niewygodną pozycją ciała (np. w czasie jazdy samochodem lub siedzącą praca) lub treningiem siłowym. Trening odpowiedni dla kobiet i mężczyzn intensywność możemy dopasować tempem wykonywanych przez nas ćwiczeń

POWER PUMP – Zajęcia wytrzymałościowo – siłowe złożone z ćwiczeń wykonywanych za pomocą lekkich sztang o regulowanym ciężarze. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Brak skomplikowanej choreografii sprawia, że są to zajęcia odpowiednie dla osób na każdym poziomie zaawansowania, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn 🙂